Česká televize ukončí spolupráci s mediální agenturou Media Master a reklamu tak začnou prodávat pracovníci jejího obchodního oddělení. Důvodem k tomu je podle mluvčí Alžběty Plívové pokles objemu reklamy v programech veřejnoprávní televize. "Je to poprvé v novodobé historii České televize, kdy se bude kompletní reklamní prostor prodávat v rámci obchodního oddělení České televize," uvedl obchodní ředitel ČT Hynek Chudárek.

Snížení objemu reklamy a jiných obchodních sdělení ve veřejnoprávní televizi od října 2011 souviselo s novelou zákona, která televizi zakázala vysílat reklamu na kanálech ČT1 a na zpravodajské ČT24. "Pro Českou televizi, stejně jako pro Media Master, již nebyla společná kooperace po omezení reklamního prostoru výhodná. Dohoda o jejím ukončení je tak logickým krokem, na kterém se obě strany shodly," poznamenal Chudárek. Česká televize podle něj začne na podzim s klienty jednat o obchodních aktivitách na příští rok.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se