Kontrolu neoprávněných odběrů a jejich řešení by pro polostátní ČEZ měla řešit příštích šest let externí firma. ČEZ na její výběr na počátku týdne vypsal veřejnou zakázku, o které jako první informoval server Aktuálně.cz. Byl to právě Útvar netechnických ztrát (NTZ), který si před třemi lety od médií vysloužil přezdívku Komando ČEZ a který následně společnost raději zrušila.

"Důvodem vypsání veřejné zakázky je finanční i časová úspora," říká mluvčí ČEZ Barbora Půlpánová. I proto ČEZ podle ní hledá firmu s velmi specifickým know-how. "Musí mít s obdobnou prací v terénu zkušenosti," říká mluvčí s tím, že vlastní řízení celého procesu a výkon odborných činností bude i nadále zajišťovat společnost ČEZ Distribuce.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru