Stejně jako se řada modelů Hyundai vyrábí v Česku, i řada dalších aut vzniká v jiných zemích, než by napovídala značka jejich výrobce. Největším dovozcem aut do Česka je Německo – z této země ale přímo pochází hlavně dražší modely německých značek. Vyplývá to ze srovnání, které HN vypracovaly z dat Českého statistického úřadu a údajů dovozců automobilů.

Po odečtení prodejů Škody Auto nese každé třetí auto prodávané na českém trhu značku některého z německých výrobců. Podíl dovážených aut tomu ale neodpovídá. Německé automobilky mají své závody například ve Španělsku, Belgii nebo na Slovensku.

Právě tyto země proto do Česka dováží více aut, než by odpovídalo postavení jejich vlastních automobilových značek. Koneckonců v těchto třech zemích sídlí pouze španělský Seat.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Po odečtení prodejů Škody Auto nese každé třetí auto prodávané na českém trhu značku některého z německých výrobců. Podíl dovážených aut tomu ale neodpovídá. Německé automobilky mají své závody například ve Španělsku, Belgii nebo na Slovensku.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.