Zdá se, že Čechů jezdí do Cannes rok od roku míň. Možná to jenom tak vypadá a není to pravda. Rozhodně jsou ale míň vidět. Ještě před nějakými pěti lety pořádalo hned několik českých agentur svou vlastní party, na festivalu se to hemžilo českými delegáty. Letos aby je člověk pohledal.

Několik desítek návštěvníků z České republiky na Cannes Lions ale přece přijelo, a to jak veteráni, kteří na největší reklamní festival světa jezdí každoročně, tak i pár nováčků. Mezi nimi ředitel rozvoje byznysu v agentuře VCCP Jan Faflík: "V reklamě dělám osmnáct let, ale tady jsem poprvé. A myslím, že tady žádná moje práce ani nikdy v minulosti nesoutěžila. Většinou jsem dělal na klientech, kteří nebyli zrovna o kreativě." V Cannes je až letos poprvé proto, že celý výlet stojí spoustu peněz.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se