Bude to vlastně výhodnější pro všechny. Pražský dopravní podnik ušetří na jízdenkách kupovaných přes mobilní aplikaci, protože bude svému poskytovateli platit výrazně nižší provizi než u známých SMS jízdenek. A cestující zase ušetří poplatek za esemesku, který platil svému operátorovi.

Nákup jízdenek přes smartphone chce pražský dopravce pomocí masivní kampaně nabízet hlavně zahraničním turistům, kteří si SMS jízdenky koupit nemůžou a s klasickými automaty na papírové lístky měli potíže. Reklama se objeví v turistických bedekrech, vidět bude i v hotelech.

Předpoklad, že nová služba může přinést i vyšší třžby, se zatím dopravce zdráhá komentovat. "Řekněme, že spíše jdeme s trendem," vysvětlil šéf dopravního podniku Milan Křístek.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se