Dvojka mezi českými pivovary Staropramen vstupuje do nového segmentu. Aby přilákal nové konzumenty, v červenci uvede na trh první pivní limonádu v Česku. Tzv. Sládkova Limonáda je zcela bez alkoholu a vyrábí se odlišným způsobem kvašení než klasické pivní nápoje.

“Doufáme, že nový produkt nám pomůže rozšířit spotřebitelské řady,” uvedl generální ředitel firmy Staropramen Česko Zbyněk Kovář na středečním představení nového nápoje.

Na dotaz, zda chce Staropramen novým nápojem cílit na mladší skupiny konzumentů, Kovář uvedl, že nadále zůstávají značkou pro dospělé.

“Rozhodně není naší intencí rozšiřovat se s produkty mezi mladistvé pod 18 let,” dodal Kovář.

Pivní limonáda bude v supermarketech umístěna v regály mezi pivy v nealko sekci vedle dalších značek Staropramenu.

Staropramen a další pivovary chtějí zvýšit zájem o nealkoholická piva, aby tak povzbudily nejen tento segment, ale celý pivní trh, který poslední roky stagnuje. Samotná kategorie nealkoholických piv se v loňském roce propadla o 12 procent na 446 tisíc prodaných hektolitrů a aktuálně tvoří zhruba tři procenta všech prodejů pivovarů v Česku.

Nealko piva pivovarům “zkanibalizovaly” tzv. beermixy, ovocná piva, která se stala v Česku velmi populárními.

Jednička na trhu Plzeňský Prazdroj tak například z toho důvodu před měsícem představil novou verzi svého birellu v ovocných příchutích Limetka a Malina a Citrón a Granátové jablko.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru