Myšlenku kvalitních a komplexních služeb pro nadnárodní řetězce, domácí a mezinárodní výrobní firmy, nastartoval František Piškanin s podporou svého, jak říká, nestora života, pana Houdka.

Dnes patří logistická a transportní skupina HOPI mezi největší hráče ve střední a východní Evropě a zaměstnává v ČR, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a Rumunsku přes 3300 lidí a nově plánuje vstup do Rakouska. Je to ryze česká rodinná firma, která má podle Františka Piškanina české srdce a mezinárodní tělo.

Své komplexní logistické služby poskytuje nejvýznamnějším mezinárodním i českým společnostem – P&G, Makro, Metro, Unilever, Billa, Tesco, Ahold, Kraft Foods, Nestle, Agrofert, Bohemia Sekt, Nutricia nebo Emco a mnoho dalších. Aktuálně posiluje svou pozici jedničky ve střední Evropě v logistice mražených výrobků expanzní výstavbou dalších mrazíren.

Firma HOPI odvedla do státní poklady za dobu své existence téměř 5 mld. CZK. Do skupiny HOPI patří i jogurty HOLLANDIA a Agro Otročín. František Piškanin je rád, že ve firmě pracují i jeho synové. Věří, že rodinný přístup je ve spojení s unikátním know-how konkurenční výhodou HOPI. I ve volném čase nezahálí, věnuje se nadaci, přednáší, je členem řady sdružení, rád jezdí na motorce, traktoru nebo rallye.

V červnu soupeřil František Piškanin v monackém Monte Carlu o o titul Světového podnikatele roku a při té příležitosti jsme se ho zeptali na perličky ze zákulisí soutěže a na plány v rámci strategie společnosti HOPI.

Na co se vás ptala porota?

Zbývá vám ještě 40 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se