Vstupy k tunelům podzemní dráhy na začátku června obehnaly zábrany proti velké vodě. Uzavřené stanice, zejména v centru Prahy, se výrazně podepsaly na tom, že cestující o dost méně nakupovali jednorázové papírové jízdenky.
„Ušlé tržby jsme vyčíslili na deset milionů korun. Je možné, že někteří lidé raději nejeli do Prahy vůbec. Přesně to ale nevíme,“ popsal IHNED.cz šéf pražského dopravního podniku Milan Křístek. Jisté je, že každý den jezdilo o sto tisíc lidí míň, než je obvyklé, zhruba 3,2 milionu.
Celkové škody kvůli povodním odhadli ekonomové firmy na 60 milionů.
Metro jezdilo jen v některých úsecích. Prázdno v tunelech bylo například na trase A mezi stanicemi Muzeum a Dejvická. Uzavřené byly kvůli hrozbě zaplavení i jiné stanice, a vlaky tak jezdily jen v koncových úsecích tratí. Omezení trvala zhruba týden.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru