Věrných v Česku přibývá. Alespoň co se týká nákupního chování a věrnosti známým značkám. Ukazuje se to z aktuálního průzkumu společnosti Henkel.

Než kupovat levnější neznámé výrobky, vyčkávají Češi na slevové akce a kupují velká balení. "Česko je ´big size country´," dodává s úsměvem generální ředitelka Henkel ČR Jaroslava Haid-Járková. Nikde jinde ve střední a východní Evropě se prý neprodá tolik velkých balení prostředků pro domácnost jako tady. 

Maloobchod jde dolů, Češi utrácejí méně, jak se daří Henkelu nepříznivou situaci zvládat?

V loňském roce jsme generovali obrat v hodnotě 4,33 miliardy korun, to znamenalo nárůst téměř o dvě procenta. Za pozitivními výsledky stojí naše všechny tři obchodní divize. Nejrychleji rostl prodej pracích a čisticích prostředků, ale i divize kosmetiky, lepidel a technologií vykázaly pozitivní vývoj obratu.

Na co tedy Češi nyní slyší?

Zaměřujeme se na naše nejsilnější značky. Kromě toho rosteme díky zavádění novinek. Dlouhodobě také sázíme na kvalitu. A velmi dobře fungují i novinky v pracích a čisticích prostředcích, které pomáhají snižovat náklady na provoz domácností.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • Pravidelné speciály v digitální podobě
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nevybrali jste si? Přejděte na všechny nabídky předplatného HN.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.

Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru