Věrných v Česku přibývá. Alespoň co se týká nákupního chování a věrnosti známým značkám. Ukazuje se to z aktuálního průzkumu společnosti Henkel.

Než kupovat levnější neznámé výrobky, vyčkávají Češi na slevové akce a kupují velká balení. "Česko je ´big size country´," dodává s úsměvem generální ředitelka Henkel ČR Jaroslava Haid-Járková. Nikde jinde ve střední a východní Evropě se prý neprodá tolik velkých balení prostředků pro domácnost jako tady. 

Maloobchod jde dolů, Češi utrácejí méně, jak se daří Henkelu nepříznivou situaci zvládat?

V loňském roce jsme generovali obrat v hodnotě 4,33 miliardy korun, to znamenalo nárůst téměř o dvě procenta. Za pozitivními výsledky stojí naše všechny tři obchodní divize. Nejrychleji rostl prodej pracích a čisticích prostředků, ale i divize kosmetiky, lepidel a technologií vykázaly pozitivní vývoj obratu.

Na co tedy Češi nyní slyší?

Zaměřujeme se na naše nejsilnější značky. Kromě toho rosteme díky zavádění novinek. Dlouhodobě také sázíme na kvalitu. A velmi dobře fungují i novinky v pracích a čisticích prostředcích, které pomáhají snižovat náklady na provoz domácností.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru