- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Samotní členové sdružení loni vykázali rekordní tržby 721 miliard korun, což je meziroční růst o více než šest procent. Letos automobilky očekávají, že by výroba a tržby měly zůstat na úrovni loňského roku.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Téma: automobilový průmysl
Spekulace o tom, že finanční výsledky Tesly za první čtvrtletí nebudou dobré, se potvrdily. Že je v automobilce něco špatně, je vidět i zvenčí. Šéf firmy Elon Musk propouští lidi ve velkém, spolu s řadovými zaměstnanci končí i klíčoví pracovníci,...
25. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vlastnictví auta v budoucnu nezmizí, stane se ale luxusem, říká šéf české firmy, která ovlivnila podobu 25 milionů vozů
23. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Tesla tápe a už zase zlevňuje. Pět důvodů, proč Elon Musk vyhazuje ve své automobilce lidi ve velkém
22. 4. 2024 ▪ 6 min. čtení
Výroba aut je v Česku rekordní, o třetinu se ale propadla elektroauta. Není o ně zájem
22. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Téma: automobilový průmysl
Tesla kulhá a padá jí zisk. Musk rozprášil marketingový tým, místo toho sází na slevy a na levné auto
Spekulace o tom, že finanční výsledky Tesly za první čtvrtletí nebudou dobré, se potvrdily. Že je v automobilce něco špatně, je vidět i zvenčí. Šéf firmy Elon Musk propouští lidi ve velkém, spolu s řadovými zaměstnanci končí i klíčoví pracovníci,...
25. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vlastnictví auta v budoucnu nezmizí, stane se ale luxusem, říká šéf české firmy, která ovlivnila podobu 25 milionů vozů
23. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Tesla tápe a už zase zlevňuje. Pět důvodů, proč Elon Musk vyhazuje ve své automobilce lidi ve velkém
22. 4. 2024 ▪ 6 min. čtení
Výroba aut je v Česku rekordní, o třetinu se ale propadla elektroauta. Není o ně zájem
22. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Vybíráme z HN
Vstávat a cvičit, nebo počkat na večer? Nová studie zkoumala, kdy je sportování nejzdravější
Ráno, nebo večer? Tohle dilema řeší rekreační sportovci i lékaři zkoumající zdravotní přínosy sportu. Tongyu Ma z Hong Kong Polytechnic...
19. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Export, společný výzkum a jistota účasti českých firem. EDF před koncem tendru na Dukovany zdůrazňuje svoje přednosti
Desetimilionové Česko zažívá během krátké doby další obří mezinárodní tendr, kde se hraje o stovky miliard korun. Loni šlo o souboj na dodávku...
25. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Penzijní problém snad naposledy a „polopatě“
S diskusemi o reformách penzijního systému má Česko dlouholeté zkušenosti. S jejich realizací v podstatě pouze jednu, která navíc dopadla...
25. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Ranní brífink
Povinný druhý pilíř je nejnebezpečnější formou spoření. Peníze si vždycky může přivlastnit stát
Penze, důchodová reforma i nový zákoník práce, který mimo jiné navrhuje zjednodušení propouštění i nabírání či úpravu rodičovské dovolené....
24. 4. 2024 ▪ 15:09 min.