Vítejte na portálu pro malé a střední firmy

Právě jste na portálu ProByznys.info, který přináší obsah a praktické nástroje malým a středním firmám i drobným živnostníkům.

V loňském roce byly účasti na veletrzích nejpoužívanější komunikační nástroj hned za internetovými prezentacemi.

I přes toto výrazné vužití nástroje však firmy podceňují důkladnou přípravu na veletrh. Nedávný výzkum německého Institutu Emnid dokonce uvádí, že 75 % vystavovatelů chodí na veletrh nepřipraveno.

"Stále vidím hodně firem, které přijedou na veletrh bez marketingové strategie a stanovených cílů, jen vezmou pár polepů, dva obchodní zástupce, štos letáků a pak si stěžují, že veletrh nedopadl podle jejich představ a že jim tyto akce vlastně nic nepřinášejí," říká manažerka Tereza Svobodová z agentury Marketing Strategy.

Dobrá příprava zabere podle jednatelky společnosti Audica Pavlíny Langerové 80 % času celého nástroje zvaného veletrh. Největší chybou, které se vystavovatelé dopouštějí, je však absence cíle - firmy nevědí, proč na daný veletrh jdou.

Jak se tedy na veletrh se připravit a jakých chyb se vyvarovat najdete v tomto článku.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.