Čekalo se to od Microsoftu, ale první z velkých byl Adobe. Před několika dny oznámil, že jeho hlavní produkt, balík Creative Suite, který obsahuje profesionální programy pro zpracování grafiky a videa (Photoshop, Illustrator nebo Premiere Pro), nebude nadále dostupný jako software k jednorázové koupi, ale jenom formou předplatného v rámci služby Adobe Creative Cloud.

Toto oznámení v některých kruzích spustilo paniku a znechucení, zbytek světa – zejména producentů software – zatajuje dech a s napětím očekává, jestli se to Adobe vydaří. Nutno totiž hned na úvod přiznat, že tato firma má ve své historii dostatek rozhodnutí, která nakonec sloužila jenom k cimrmanovskému zjištění, že vyfukováním doutníkového kouře do vody zlato nevzniká. Spadne tedy vepřovicové firmě (nic jiného totiž slovo „adobe“ neznamená) zlato z mraků?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se