Generální ředitel televize Prima Martin Konrád v rozhovoru pro týdeník Marketing & Media připustil, že je možné, že Prima z důvodu velké poptávky po reklamě, která převyšuje možnosti televize, na podzim opět zvýší cenu reklamy.

„Záležet bude na vývoji sledovanosti a na konkurenčním prostředí. Chystáme se hodně investovat do podzimního schématu, nicméně kdyby i tohle nemělo stačit k uspokojení poptávky, tak bychom museli nejspíš udělat opět úpravu měsíčních indexů,“ řekl Konrád.

Televize Prima podle něj plánuje do budoucna cílit na mladší cílovou skupinu diváků 15-65 let, doposud prodává reklamu i programuje na CS 15+.  

Přišel jste do čela televize Prima v době, kdy příjmy z reklamy vzrůstají (za 1. čtvrtletí o 29%, pozn. red), ale není možné uspokojit všechny inzerenty. Zároveň především hlavní kanál Prima family má problém stabilizovat svou sledovanost – co o tom soudíte?

Tak asi každý akcionář by vám řekl, že když vyděláváte více peněz, je to pozitivní období. A je vcelku evidentní, že to, co jsme si pro letošní rok naplánovali, bude překročeno. Začali jsme spolupracovat s televizí Barrandov, čímž se nám rozšířily prodejní možnosti.

Situace je taková, že my jsme do začátku roku nastoupili s obvyklými očekáváními, že rok stále funguje na bázi low season a high season, a nepočítali jsme s tím, že celý rok pojedeme non stop jako jednu hlavní sezónu. Přebral jsem firmu v situaci, která se poměrně zásadně změnila, a vůbec si nemyslím, že je to špatná situace, naopak je velmi dobrá – v tuto chvíli jsme určitě největší sales´s house v zemi, alespoň co se týká obratu.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru