Generální ředitel televize Prima Martin Konrád v rozhovoru pro týdeník Marketing & Media připustil, že je možné, že Prima z důvodu velké poptávky po reklamě, která převyšuje možnosti televize, na podzim opět zvýší cenu reklamy.

„Záležet bude na vývoji sledovanosti a na konkurenčním prostředí. Chystáme se hodně investovat do podzimního schématu, nicméně kdyby i tohle nemělo stačit k uspokojení poptávky, tak bychom museli nejspíš udělat opět úpravu měsíčních indexů,“ řekl Konrád.

Televize Prima podle něj plánuje do budoucna cílit na mladší cílovou skupinu diváků 15-65 let, doposud prodává reklamu i programuje na CS 15+.  

Přišel jste do čela televize Prima v době, kdy příjmy z reklamy vzrůstají (za 1. čtvrtletí o 29%, pozn. red), ale není možné uspokojit všechny inzerenty. Zároveň především hlavní kanál Prima family má problém stabilizovat svou sledovanost – co o tom soudíte?

Tak asi každý akcionář by vám řekl, že když vyděláváte více peněz, je to pozitivní období. A je vcelku evidentní, že to, co jsme si pro letošní rok naplánovali, bude překročeno. Začali jsme spolupracovat s televizí Barrandov, čímž se nám rozšířily prodejní možnosti.

Situace je taková, že my jsme do začátku roku nastoupili s obvyklými očekáváními, že rok stále funguje na bázi low season a high season, a nepočítali jsme s tím, že celý rok pojedeme non stop jako jednu hlavní sezónu. Přebral jsem firmu v situaci, která se poměrně zásadně změnila, a vůbec si nemyslím, že je to špatná situace, naopak je velmi dobrá – v tuto chvíli jsme určitě největší sales´s house v zemi, alespoň co se týká obratu.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru