Společnost Coca-Cola bojuje s kritikou, že její nápoje jsou příliš sladké a zákazníci po nich tloustnou. Oznámila proto, že zavede viditelnější značení obsahu kalorií, rozšíří nabídku limonád s nízkým množstvím cukru a omezí reklamu cílenou na děti.
Už v lednu tohoto roku spustila v USA reklamu, která propaguje nízkokalorické nápoje a varuje zákazníky, že příliš mnoho cukru a málo pohybu vede k obezitě.
"Ve zdravé dietě je místo pro všechny naše nápoje," komentoval kampaň pro agenturu AP výkonný ředitel společnosti Muhtar Kent. Už 41 procent tržeb značky Coca-Cola na americkém trhu přitom tvoří nízkokalorické nápoje jako Diet Coke či Coke Zero.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru