Společnost Coca-Cola bojuje s kritikou, že její nápoje jsou příliš sladké a zákazníci po nich tloustnou. Oznámila proto, že zavede viditelnější značení obsahu kalorií, rozšíří nabídku limonád s nízkým množstvím cukru a omezí reklamu cílenou na děti.

Už v lednu tohoto roku spustila v USA reklamu, která propaguje nízkokalorické nápoje a varuje zákazníky, že příliš mnoho cukru a málo pohybu vede k obezitě.

"Ve zdravé dietě je místo pro všechny naše nápoje," komentoval kampaň pro agenturu AP výkonný ředitel společnosti Muhtar Kent. Už 41 procent tržeb značky Coca-Cola na americkém trhu přitom tvoří nízkokalorické nápoje jako Diet Coke či Coke Zero.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru