Samsung v Česku spustil novou kampaň na podporu nového smart fotoaparátu. Kromě klasické formy propagace odstartoval také soutěž "Foťte s Boltem".

Hlavní myšlenka celé kampaňe je postavena na rychlosti. Stejně jako Usain Bolt je totiž podle Samsungu rychlý i fotoaparát NX300. V rámci soutěže dostanou účastníci pět fotografických úkolů se sportovní tématikou. Jejich kvalitu vyhodnotí odborná porota. Tři nejlepší účastníci se zařadí do slosování o hlavní cenu, kterou je právě nový fotoaparát.

Kromě soutěže se chystá i další aktivita v rámci sociálních sítí, a to projekt se studenty FAMU, kteří budou fotografovat na zadané téma a jejich snímky budou streamovány do speciální aplikace jako představení jednoduchého sdílení snímků přímo z fotoaparátu.

Lokální aktivity v Česku a na Slovensku podpoří digitální integrovaná kampaň. V rámci ní byla spuštěna microsite a zmíněná soutěž na Facebooku. Samotný fotoaparát lze propojit přes wifi na sociální sítě. Komunikace bude probíhat od dubna do června, a to především v online médiích nebo na technických webech.Více čtěte v týdeníku Marketing & Media

Zbývá vám ještě 0 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se