KidMap je společný projekt tří společností - komunikační agentury LineArt, výzkumné agentury Perfect Crowd a kreativního studia pro mobilní aplikace Sugar & Ketchup. Dal si náročný úkol připravit nástroj, který usnadní dospělým vžít se do dětí a pochopit jejich potřeby a přání.

 

Jedna z otázek, které autoři průzkumu položili svým dětským respondentům, zněla: Co by sis přál/a najít pod stromečkem? Z odpovědí následně vytvořili "nákupní" koš, který může posloužit jako inspirace i vám, čtenářům Ekonomu. Vyberte si z následujících kategorií tu, která nejvíc odpovídá věku vašeho dítěte, a klikněte na odkaz:

 

EK15 05 deti 9let vMám doma:


- čtyřletou holku

- osmiletou holku

- desetiletou holku

 

 

- dvouletého kluka

- sedmiletého kluka

- dvanáctiletého kluka

 

 


 

 

- Jaké mají tržby nejznámější světoví výrobci hraček?

 

- Co stojí za úspěchem nevzhledných panenek Monster High?

 

- A jakou roli v dětském marketingu dnes hraje internet?


O fenoménu Monster High si můžte přečíst v posledním čísle týdeníku Ekonom (č. 15/2013), které přináší velké téma Monstrózní útok na rodičovské peněženky.

 

Ekonom obalka 152013


Související