Už jedenáct let motivuje čerstvá výherkyně čtenářského hlasování o nejúspěšnější z 25 žen českého byznysu Barbora Chuecos dvanáct tisíc kosmetických poradkyň, aby na předváděcích akcích prodaly co nejvíce krémů a líčidel. A daří se jí to, protože hospodářské výsledky společnosti Mary Kay potvrzují poučku, že v době krize si sice ženy odpustí patery nové boty či novou koupelnu, ale aspoň malou radost si udělat musí, takže o to více kupují šminky a krémy. "V minulých letech firma rostla o dvacet třicet procent, letos jsme zatím lehce pod deseti, ale rosteme pořád," tvrdí generální ředitelka Mary Kay pro Česko a Slovensko. Prosperitu měří na prodejích a počtem kosmetických poradkyň, z nichž ty nejlepší jezdí v Americe růžovými cadillaky a v Česku stejně barevnými mercedesy nebo octaviemi. Určitě jí hodně z více než 2300 hlasů poslaly právě ony. "Teprve poslední den, když se strhl boj o první místo, jsem zavolala mámě. Věděla jsem, že to rozšíří i v rodině," přiznává.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru