"Zkontrolujeme celkem 4300 hotelů a penzionů na celém území Česka. Půjde o 8600 kontrol," vyjmenovává mluvčí agentury CzechTourism Pavel Klicpera. Práci bude mít na starosti 300 lidí - profesionálů, které CzechTourism proškolí.

Monstrózní akce bude mít rozpočet 150 milionů korun, z nichž 85 procent zaplatí Evropská unie.

CzechTourism chce z hodnocení hotelů udělat společenské téma, aby rezonovalo stejně jako například kvalita vaření v restauracích. Veřejnost má k tématu nalákat chystaný televizní pořad. Lidé budou také o kvalitě ubytování a služeb v hotelech podle plánu agentury diskutovat na připravovaných webových stránkách.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.