Vítejte na portálu pro malé a střední firmy

Právě jste na portálu ProByznys.info, který přináší obsah a praktické nástroje malým a středním firmám i drobným živnostníkům.

Pokud pochopíte, kdo je Váš současný zákazník nebo odběratel, co ho přivedlo a jak jste ho získali, máte napůl vyhráno.

Je přitom až s podivem jak málo firem ví, kdo je jejich typický firemní zákazník, který od nich odebírá zboží či služby. A o to více pak udivuje, čím vším se obchodní a marketingové oddělení (nebo jen jedinci, kteří to mají na starosti) řídí. Nic systematického to nejspíš nebude, a výběr bude víceméně náhodný.

Nejjednodušší způsob, jak definovat potencionální cílovou skupinu je podívat se na své stávající zákazníky. Tyto firmy už u vás z nějakého důvodu utratily peníze a je tedy velmi pravděpodobné, že firmy stejných či podobných parametrů je u vás utratí také.

Navíc informace o tom, že Váš produkt či službu spokojeně užívá jejich konkurent, Vám k zákazníkovi otevírá dveře.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu svým přátelům
  • Přístup do on-line archivu od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek?
Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
reklama