Cesta k zákazníkům

Získejte přehled o návštěvách vašich firemních webových stránek a zjistěte o jaké produkty či služby se zajímaly díky novému nástroji ProByznys.info Leady.cz

Každá firma chce mít více zákazníků, nicméně klíč k dalším klientům je obvykle v těch současných. Ať už jde o konečné spotřebitele nebo zákazníky firemní. Pokud pochopíte, kdo je Váš současný zákazník, co ho přivedlo a jak jste ho získali, máte napůl vyhráno.

V tomto příspěvku se zaměříme ne firemní zákazníky, jako potenciální odběratele vašeho zboží, či služeb. Je s podivem jak málo firem ví, kdo je jejich typický firemní zákazník, a výběr na koho cílí jejich obchod a marketing je víceméně náhodný.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se