Největší české e-shopy začínají dělat to, na čem jejich kamenní konkurenti pracují už roky. Chtějí podchytit své zákazníky pomocí věrnostních programů. Není divu, jde o rostoucí, mnohamiliardový byznys. Například v největším českém e-shopu Alza.cz loni 760 tisíc lidí utratilo 7,6 miliardy korun. Tržby všech e-shopů činily 43 miliardy.

„Připravujeme už delší dobu projekt věrnostního programu. Věříme, že do září ho představíme,“ řekl HN provozní ředitel Alzy Petr Pražák. Věrnostní program Alzy by mohl umožňovat třeba speciální způsoby placení, například formou kreditů, naznačil.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se