Desítky tisíc pivních sklenic značky Staropramen začíná od března měnit v hospodách a restauracích dvojka českého pivovarnického trhu Pivovary Staropramen.

Nové sklenice podle vyjádření manažerky Evy Prajsové navazují na celkovou přeměnu této značky.

Pivovar už před časem inovoval logo, loni začal investicí 200 milionů korun měnit pivní lahve značky Staropramen. Sklenice, které navrhlo studio Unity Graphic Design Group, mají podpořit dojem z chuti, vůně i vzhledu piva.

Náklady pivovar nezveřejnil, podle Prajsové však budou nižší než v případě inovace lahví. „Do konce roku bychom chtěli postupně vyměnit všechny dosavadní používané typy sklenic,“ uvedla manažerka značky Staropramen.

Pivovary se podobným způsobem snaží oživit prodeje v hospodách, kde odbyt piva už několik let klesá a od roku 2009 už převažuje prodej "baleného" piva z regálů obchodů.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru