Na český trh se chystá další obchodní řetězec. Společnost Pepco tu bude nabízet hlavně oblečení s nižšími cenami. První obchody chce firma, která pochází z Jihoafrické republiky, otevřít v tuzemsku ještě letos. 

"Plánujeme rozvinout v Česku řetězec s přibližně sto obchody," uvedla Beata Dranikowska ze zastoupení Pepco v Polsku. 

Tam už má firma přes čtyři sta prodejen. 

Ještě dřív než vstoupí Pepco na český trh, začalo otevírat své obchody na Slovensku. od začátku roku tam otevřelo dvě prodejny, do konce letošního roku by jich mělo být 20.

Firma, která nabízí hlavně oblečení v levnějším cenovém segmentu, se zaměřuje na menší a středně velká města.

Konkurovat tak bude hlavně řetězci Kik Textil. "Vím o tom, že sem vstoupí a skutečně to pro nás bude konkurence, zaměřují se na stejnou cílovou skupinu," řekl jednatel řetězce Kik Jan Lansberg.

Kde a kdy začne fungovat také v Česku, nechce společnost zatím zveřejnit. 

Český maloobchodní trh v minulém roce oslabil a obchodníci ani letos nečekají návrat k růstu prodejů. Lidé stále víc nakupují podle ceny a ve slevách. To by podle odborníků mohlo právě diskontnímu řetězci ale nahrát. 

Firma chce kromě Česka a Slovenska dál expandovat i do Maďarska a Rumunska.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru