Vítejte na portálu pro malé a střední firmy

Právě jste na portálu ProByznys.info, který přináší obsah a praktické nástroje malým a středním firmám i drobným živnostníkům.

O studii KPMG

Studie Going Social: How businesses are making the most of social media zjišťovala názory 1 850 vedoucích pracovníků a 2 016 zaměstnanců v 10 zemích. Respondenti byli z různých odvětví napříč trhem.

Rozsah využití sociálních sítí se stále více rozšiřuje. Už nejsou jen virtuálním místem setkávání běžných lidí, ale čím dál více se stávají pracovním prostředkem. Jsou využívány stále častěji jako praktický nástroj k propagaci, komunikaci a hledání zaměstnanců.

Podle aktuální studie celosvětové sítě poradenských společností KPMG využívá sociální sítě právě k firemní propagaci více než 60 procent podniků a 57 procent z nich zároveň rozšiřuje uplatnění sociálních médií v rámci inovace svých produktů a služeb, případně náboru nebo práce s vlastními zaměstnanci.

Sociální sítě ve firmě však mají i svoji stinnou stránku, když jsou často vnímány jako prostředek, který vyrušuje a omezuje pracovníky v jejich práci. I proto některé firmy sahají k tomu, že přístup k sítím zakazují. Podle KPMG 62 procent firem svým zaměstnancům přístup na sociální média nějakým způsobem omezuje.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se