Mladík přechází před plátnem, na které z notebooku promítá obrázek rozdělený napůl. Na jedné straně je dívka, která přemýšlí o nápadité židli, na druhé, za bytelnou zdí, je designér, který ji zrovna dokončil. „Cílem našeho webového projektu je propojit návrháře a lidi, kteří se zajímají o design,“ komentuje vyobrazení mladík.

Pak ukáže náčrtek připravované webové stránky. „Co na to říkáte?“ obrátí se na asi dvacetičlenné publikum. Jsou to mladí lidé ze začínajících firem neboli „start-upů“, kteří se sešli v královéhradeckém Technologickém centru.

Scházejí se tu pravidelně, každý z přítomných má vždy deset minut na to, aby vysvětlil, kam se se svým byznys projektem právě dostal. Ostatní se ptají, mají připomínky, upozorňují na případné slabiny. Všechno ale probíhá v přátelské atmosféře, cílem není kolegu odstřelit, nýbrž poskytnout mu zpětnou vazbu. Tohle sousloví se ve světě „start-upů“ cituje velmi často.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.