Kampaně propagující odpovědnou konzumaci alkoholu většinou neorganizuje stát. Výjimkou jsou například akce BESIP. Většinou jde ale o projekty, které připravují a financují výrobci a distributoři alkoholu.

V Česku jsou to například Unie výrobců a dovozců lihovin a Český svaz pivovarů a sladoven, ale projekty spouštějí výrobci alkoholu i nezávisle. Hodně daleko je v projektech společenské odpovědnosti například Plzeňský Prazdroj. Hravou formou zase oslovuje mládež pivovar Heineken.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se