První tuzemskou firmou, která díky operátorovi ví, kde lidé tráví noc, kudy cestují a v jakém místě pracují, je od loňska CE-Traffic. „Se společností T-Mobile jsme se dohodli, že můžeme zpracovávat jejich anonymizovaná data, vytvářet z nich určité geodemografické statistiky a mapy, které pak můžeme prodávat v podobě různých služeb,“ říká předseda představenstva společnosti Jiří Novobilský. Nabídku své firmy, která se původně specializovala jen na monitorování dopravní situace, tak rozšířil například o mapování návštěvnosti turistických míst.
Roční monitoring jedné lokality vyjde maximálně na sto tisíc a města díky tomu mohou zjišťovat, z jaké země k nim turisté nejčastěji jezdí a v jaké části dne památky nejraději navštěvují.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi