Společnost Skanska Reality, která dlouhodobě patří mezi největší rezidenční developery na českém trhu, v loňském roce prodala 229 bytů. To je výrazně méně než v roce 2011, kdy firma prodala 407 bytů. Developer podle svého vyjádření ani v dalším období neočekává prudkou změnu trendu v počtu prodaných bytů a zahajování nových projektů.

"Na rozdíl od jiných velkých developerů jsme neměli až tak velkou potřebu svádět cenové bitvy o nové klienty skrze zahajování nových projektů za nákladové ceny, neboť tato prodejní strategie není z našeho pohledu střednědobě slučitelná s podnikatelskou činností v dobře fungujícím tržním prostředí, která je založená na přiměřeném zisku“ řekla Naděžda Ptáčková, ředitelka odboru prodeje a marketingu Skanska Reality.

 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru