Obchodům s luxusním zbožím se v Číně daří. Kabelky z dílen Gucci nebo Louis Vuitton, švýcarské hodiny a diamantové šperky jsou vyhledávaným dárkem mezi bohatými Číňany a tržby módních domů stále rostou. Vládě se ale přepychový životní styl a utrácení za drahé zboží nelíbí.

Rozhodla proto, že zakáže vysílat reklamy na produkty luxusních značek v televizích i v rozhlase, informovala ve středu agentura Sinchua.

Nařízení čínské vlády je prý součástí plánu boje s extravagantním životním stylem a rozšířenou korupcí mezi bohatými.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.