Hlavně spolu musíme mluvit. Na tom se v úvodním panelu konference Retail Summit shodují zástupci obchodních řetězců i jejich dodavatelů a výrobců.

V tom, kdo ale může za současné problémy, které někteří nazývají zákopovou válkou, se už rozcházejí.

Zástupci dodavatelů kritizují tlak na cenu a dopad na kvalitu výrobků.

"Musíme se bavit i o jiných faktorech než jenom o ceně," řekl generální ředitel Kosteleckých uzenin Jan Hanuš s tím, že mají obchodníci udělat prostor i pro kvalitní potraviny.

Podle něj se nyní maloobchod dostal na dno. A pro některé obchodníky to může znamenat i konec. "Všichni obchodníci tady nemůžou dlouho vydržet," dodal Hanuš.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se