Důvěra lidí je tu ještě nižší než v jihoevropských státech. A v obchodě je to znát, říká v rozhovoru generální ředitel Kraft Foods pro Českou a Slovenskou republiku Peter Mueller.

Společnost, která patří k největším potravinářským gigantům na světě a která postupně přechází na svůj nový název Mondelez, přesto věří v brzké zotavení českého trhu a plánuje zde další investice. Především chce rozšířit svou výrobu. 

Stále se objevuje kritika, že milka v Česku chutná hůř než milka v Německu. Je to pravda? 

Ne, je to stejný produkt se stejnou recepturou. Rozdíl se dá vysvětlit jen jako různé psychologické vnímání. U některých produktů mohou být drobné rozdíly v receptuře, pokud nám lokální průzkumy trhu ukážou, že se v dané zemi preferují trochu jiné chutě. Receptura se potom podle toho mírně upraví. Ale není to kvůli nákladům. 

Unilever na podzim oznámil, že bude vyrábět mnoho svých výrobků v menších baleních, protože čeká růst chudoby v Evropě a takto se chce bránit. Máte podobnou strategii? V Německu jste už zavedli 85gramovou milku…

To jsou jen doplňující možnosti. Pořád máme i stogramovou milku. Nemáme žádnou obecnou strategii zmenšovat balení. Ale samozřejmě budeme přinášet i doplňující nabídky různých velikostí našich výrobků. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se