Velký rozjezd franšíz pro malé obchodníky představil na podzim řetězec Makro. Ve stejnou dobu se objevila další firma, která se zaměřuje především na vietnamské obchodníky a nabízí jim jednotnou značku a renovaci prodejen. Zájem je ale slabý.

"Jde to mizerně, zatím nemáme žádný obchod," říká Martin Cozl z firmy Czech Retail Support, která nabízí franšízy pod značkou Daily Fresh Stores. Hlavní problém je podle něj v tom, že se majitelům obchodů nechce do přestavby a nutných úprav designu investovat. Firma cílí především na vietnamské večerky.

Ani Makru se zatím nedaří splnit velkolepé plány. Zatímco ještě v září generální ředitel Makra Axel Hluchy předvídal, že do konce roku bude pod značkou Můj obchod fungovat okolo stovky prodejen, nyní jich nejsou ještě ani čtyři desítky. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se