Kostičky Lego se pomalu stěhují z dětských pokojů do pracoven a obývacích místností dospělých. "Lego už není jen něco pro děti," říká Dirk Engehausen, jeden z členů představenstva Lega. 

Děti si raději hrají s digitálními hračkami a obyčejné skládání už je nebaví tolik jako dřív. "Děti jsou dnes mnohem dříve dospělé," doplňuje v magazínu WirtschaftsWoche šéf lega pro Německo Michael Kehlet s tím, že větší zájem mají děti o tablety nebo 3D počítačové hry.  

Navíc dětí v Evropě ubývá a tradiční trh se tak nezadržitelně zmenšuje. Na řadu tak nastupují dospělí. Především muži. A ukazuje se, že taktika Legu vychází. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru