Kostičky Lego se pomalu stěhují z dětských pokojů do pracoven a obývacích místností dospělých. "Lego už není jen něco pro děti," říká Dirk Engehausen, jeden z členů představenstva Lega. 

Děti si raději hrají s digitálními hračkami a obyčejné skládání už je nebaví tolik jako dřív. "Děti jsou dnes mnohem dříve dospělé," doplňuje v magazínu WirtschaftsWoche šéf lega pro Německo Michael Kehlet s tím, že větší zájem mají děti o tablety nebo 3D počítačové hry.  

Navíc dětí v Evropě ubývá a tradiční trh se tak nezadržitelně zmenšuje. Na řadu tak nastupují dospělí. Především muži. A ukazuje se, že taktika Legu vychází. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.