Apple ztrácí mezi teenagery image "cool" značky. Ve svém průzkumu to tvrdí společnost Buzz Marketing Group, která se specializuje na marketing zaměřený na mladé lidi.

Apple se v průběhu posledních let postupně dostal do pozice nejhodnotnější firmy na světě. Pomohla jí k tomu řada faktorů, těmi hlavními však jsou jednak kvalita a zpracování výrobků, ale i velmi účinný marketing mezi mladými lidmi. Bez něj by firma jen těžko mohla mít víc než 40% marži, i když většinu výrobků nevyrábí sám.

Proč už Apple není tak "cool"? Průzkum tvrdí, že mladí rozhodně nepovažují za stylové to, co mají jejich rodiče nebo učitelé. A platí to i pro chytré telefony. A stejně jako před několika lety měli odpor k Motorole nebo Nokii, nyní se začínají obdobně dívat i na Apple – jako na značku, která „není cool, protože ji mají mí rodiče".

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se