Slevy v povánočních výprodejích hledají Češi na internetu hlavně v pracovní době. Nejaktivnější jsou v tomto smyslu hlavně v pátek dopoledne. Vyplývá to z údajů vyhledávače slev Skrz.cz.

Akční letáky se slevami vyhledávají Češi na internetu raději ve všedních dnech než o víkendu. V povánoční době jsou v této činnosti vůbec nejaktivnější v pátek, na který připadá pětina z celkového počtu prohlédnutých letáků.

"Mimo víkend se Češi nejméně věnují hledání slev na internetu v pondělí. To je bezesporu dáno objemem pracovních povinností, které se obvykle nakupí přes víkend," vysvětluje ředitel Skrz.cz Petr Kováčik.

 

HNByznys na facebooku

/klikem na ikonu vstupte na profil/

Zájem končí v odpoledních hodinách

Češi hledají slevy a akční nabídky na internetu nejvíce mezi 9:00 a 10:00 hodinou dopoledne.

"Zejména některé ženy si zvykly prolistovat aktuální slevy hned po příchodu do práce a až poté se naplno zapojit do pracovního procesu," dodal Kováčik.

K výraznému poklesu zájmu o informace o slevách na internetu dochází od čtvrté hodiny odpolední, s koncem pracovní doby.

Zatímco tištěné akční letáky Čechy spíše obtěžují a mnoho z nich si je nepřeje dostávat do své schránky, zájem o akční letáky on-line stále více roste.

"Největší zájem je o akční nabídky hypermarketů a supermarketů, které dohromady tvoří přes 60 procent poptávky. Ze specializovaných obchodů vedou ty z kategorie bydlení a zahrada," upřesnil Kováčik.