Zájem o vozy BMW v Česku roste, a to také díky technologii X-drive, tedy pohonu na všechna čtyři kola. Nejen ale díky ní může firma označit loňský rok za úspěšný.

Například prodeje vozů Mini se loni zdvojnásobily. Malé stylové auto si loni pořídilo 304 zákazníků. Nejvýraznější skupinu tvoří muži ve věku 45–55 let. Obecně se jedná o milovníky originálních a netradičních vozů.

Zákazníci se navíc už letos mohou těšit na Mini Paceman, další variantu, kterou BMW plánuje uvést na český trh 16. března.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se