"Jdu volit v 2. kole a volím Karla," tvrdí v neděli v jednu hodinu odpoledne na sociální síti Facebook 91 018 lidí, dalších 4 232 uvádí, že možná přijdou. K volbám je pozval virtuální Karel Schwarzenberg, který tuto "událost" vytvořil.

Co je nejdůležitější: příznivci ministra zahraničí k volbám pozvali dalších 278 885 uživatelů sociální sítě Facebook.

Podle odborníků na marketing, které server IHNED.cz oslovil, se kampaň ve virtuálním prostoru nejvíce povedla právě týmu ministra zahraničí Karla Schwarzenberga.

"Sociální sítě jsou místem, kde převálcoval Zemana i Fischera. Byl jediný, kdo byl vidět, a byl to rozdíl třídy," říká Ondřej Obluk ze společnosti Ogilvy&Mather.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru