Není medvídek jako medvídek. Navrch má ten od Haribo, kterému podlehl čokoládový Lindt. Po měsících bojů mezi oběma sladkými medvědy rozhodl kolínský soud.
Podle něj prodej čokoládového medvídka ve zlaté folii porušuje práva Hariba na značku "Zlatý medvěd".
Podle soudců se totiž při pohledu na zlatého medvěda s červenou mašlí okolo krku lidem automaticky vybaví asociace Hariba. A to se německému výrobci bonbonů nelíbí.
Švýcarská čokoládovna Lindt Sprüngli tak už nesmí v Německu své čokoládové medvědy prodávat. Nebo alespoň nesmí vypadat tak jako nyní.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru