Jeden z nejúspěšnějších českých startupů, společnost Socialbakers mladého podnikatele Jana Řežába, v tomto týdnu koupil chorvatský startup SocialBrando, který se zabývá měřením reklamy na sociálních sítí.

Firma Socialbakers, která se zabývá analýzou dat na sociálních sítí, tak rozšiřuje svůj záběr. Chorvatský startup se plně integruje do firmy a stane se už desátou pobočkou Socialbakers.

"Socialbrando je pro nás úžasný tým, nejen, že máme kanceláře ve slunném Splitu, ale samozřejmě je to jeden z nejšikovnějších týmů lidí, co jsem kdy ve světě reklamní technologie viděl," říká pro IHNED.cz zakladatel firmy Jan Řežáb.

Akvizice přišla jen pár týdnů poté, co Socialbakers získala investici od fondů Index Ventures a Earlybird Venture Capital ve výši 6 milionů dolarů (zhruba 114 milionů korun). Druhý zmíněný fond do firmy investoval už podruhé.

Socialbakers plánují růst. Nejen prostřednictvím otevření nové pobočky v Asii v příštím roce.

"Plánujeme několik dalších akvizic v Evropě, poohlížíme se po 2 nebo 3 firmách v roce 2013," říká Řežáb.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se