Škoda Auto vkládá do nové Octavie velké naděje.

Automobilka by ráda prodala přes 500 000 kusů ročně a dostala tak novou Octavii do první desítky nejprodávanějších vozů na světě, uvedl při středeční světové premiéře třetí generace Octavie předseda představenstva Škody Winfried Vahland.

Optimismus ale krotí odborník na automobilový trh a redaktor časopisu Autoweek Vladimír Rybecký.

"...na 10. pozici ve světě bylo potřeba překonat hranici 700 000 vozů. Je to smělý cíl, ale pokud chce Škoda vyrábět více než 1,5 milionu aut za rok, pak k naplnění tohoto cíle musí nejvíce přispět právě Octavia," říká v krátkém rozhovoru pro IHNED.cz.

 

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru