Slevové portály využívá 30 procent hoteliérů. S jejich službami ale příliš spokojeni nejsou. "Zákazník si přeje pochopitelně nakupovat ve slevách, zprostředkovatel, tedy slevový server, je také pro velké slevy, ale pro majitele je to velice nevýhodné," řekl na konferenci ředitel Asociace hotelů a restaurací Václav Stárek.

Průzkum evropské konfederace asociací hotelů a restaurací HORTEC zjistil, proč jsou portály pro hoteliéry nevýhodné. "Nepřináší stálého zákazníka, stávající se cítí okradeni, klesá pozitivní hodnocení podniků užívajících slevové portály a ekonomicky se to hotelům nevyplatí, protože marže za zprostředkování slev jsou mezi 20-30 procenty," vysvětlil Stárek a dodal, že se setkal s provizemi, které byly až čtyřicetiprocentní.

Lidé ze slevových serverů ale s takovou kritikou nesouhlasí. Odvolávají se na různorodost portálů a jejich rozdílnou kvalitu.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.