Slevové portály využívá 30 procent hoteliérů. S jejich službami ale příliš spokojeni nejsou. "Zákazník si přeje pochopitelně nakupovat ve slevách, zprostředkovatel, tedy slevový server, je také pro velké slevy, ale pro majitele je to velice nevýhodné," řekl na konferenci ředitel Asociace hotelů a restaurací Václav Stárek.
Průzkum evropské konfederace asociací hotelů a restaurací HORTEC zjistil, proč jsou portály pro hoteliéry nevýhodné. "Nepřináší stálého zákazníka, stávající se cítí okradeni, klesá pozitivní hodnocení podniků užívajících slevové portály a ekonomicky se to hotelům nevyplatí, protože marže za zprostředkování slev jsou mezi 20-30 procenty," vysvětlil Stárek a dodal, že se setkal s provizemi, které byly až čtyřicetiprocentní.
Majitele serveru i-slevy.cz hledá policie. Nedodal zboží za stovky tisíc - čtěte ZDE
Na tyto prodejce pozor. Slevové servery sestavily černou listinu pochybných firem - čtěte ZDE
Lidé ze slevových serverů ale s takovou kritikou nesouhlasí. Odvolávají se na různorodost portálů a jejich rozdílnou kvalitu.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru