Jednorázové dobrovolnické dny, kdy zaměstnanci firem navléknou barevná trička a jdou natírat plot do psího útulku nebo uklízet zahradu v dětském domově, jsou jednou z nejčastějších forem zaměstnaneckého dobrovolnictví. Podniky pracovníkům den proplatí a pochvalují si "levný teambuilding".

Firemnímu dobrovolnictví v této podobě se věnuje například i Česká spořitelna. Zaměstnanci chodí mýt okna do kojeneckého ústavu nebo vymalovat do domova seniorů. Pravidelné firemní dobrovolnické dny pořádá například i česká pobočka farmaceutické společnosti GlaxoSmithKline. Její zaměstnanci minulý rok například vyráběli keramiku, kterou poté prodávali na vánočních trzích. Výtěžek putoval na pomoc postiženým dětem.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se