Jméno muže, který se stal nevědomým průkopníkem našeho dnešního vědění, co o nás „oni“ vědí, se v análech nepíše. Je známo jen tolik, že před sedmi lety – do ruda rozzloben – navštívil jednu z prodejen obrovského řetězce Target v americkém státě Minnesota.

„Proč pořád posíláte mojí dceři TOHLE?“ šermoval prý manažerovi před očima hrstí letáků nabízejících výhodný nákup těhotenského zboží, mateřských šatů a dětských dupaček. „Je teprve na střední, to ji snad chcete k jinému stavu navádět?“

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se