Největšímu prodejci nábytku na českém trhu, švédské společnosti IKEA, sice v tuzemsku i na Slovensku rostou tržby, zákazníků ale řetězci nepřibývá.
"Počet klientů bohužel neroste, a v tom vidíme trochu hrozbu do budoucna. Nemůžeme se neustále dokola spoléhat jen na jeden segment zákazníků," přiznal v rozhovoru pro HN generální ředitel společnosti IKEA v Česku, Maďarsku a na Slovensku Marek Feltl.
Na vině není jen nejistá ekonomická situace a racionálnější uvažování českých spotřebitelů. Společnost připouští, že pokulhává za konkurencí především v internetových obchodech. Na rozdíl od největších rivalů, jako jsou řetězce Asko či Jysk, totiž IKEA nemá svůj e-shop.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru