Regionální pekaři stále mohou nabízet své zboží. Šíře nabídky, ani velikost obratu není rozhodující. Výhodou může být mezinárodně uznávaná certifikace, jako je např. IFS či BRC. Své nabídky lze posílat na email info@albert.cz.
Společnost Albert začala od 10. října letošního roku nabízet ve všech svých 282 prodejnách Albert v České republice prodávat běžné pečivo pouze od regionálních pekařů. Řetězec tak zrušil dodávku nejprodávanějších výrobků jako rohlík, housku raženka a chléb Šumava od dvou největších tuzemských pekáren United Bakeries a Penam.
„Zákazníci mají své oblíbené místní pekaře a jejich výrobky chceme nabízet i v našich prodejnách,“ říká Milan Mrázek, Senior Category Manager zodpovědný za pečivo.
Pekárny United Bakeries a Penam mají v současné době asi třetinový podíl na trhu s pekařskými výrobky. V obchodních řetězcích se prodají zhruba dvě třetiny čerstvého pečiva v zemi, tři základní výrobky představují podstatnou část prodejů.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...