Nápojový gigant Coca-Cola se drží na prvním místě v žebříčku nejcennějších značek světa. Společnost ale rychle dotahuje Apple.

Díky rostoucí oblibě chytrých telefonů a tabletů poskočil Apple velkým skokem na druhé místo. Ještě loni byla firma osmá. Vyplývá to z každoročního průzkumu konzultační společnosti Interbrand.

Coca-Cola se v čele žebříčku drží již od roku 2000, kdy se tento žebříček začal zveřejňovat. Hodnota Applu se za poslední rok zvýšila o 129 procent, což byl nejvyšší růst ze všech značek. V první pětce jsou ještě firmy IBM, Google a Microsoft. Z evropských značek se do první desítky žádná neprobojovala.

 

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se