Stovky vietnamských večerek a dalších malých obchodů po celém Česku lákají na zajímavou obchodní příležitost. Po Makru, které nedávno představilo svůj koncept franšíz Můj obchod, nyní přichází do hry o malé obchodníky další společnost. Czech Retail Support rozjíždí nabídku svých franšíz.
"Je tu spousta malých obchodníků, kteří mezi sebou soupeří jen cenou. My jim nabízíme sjednocení designu a modernizaci prodejen," říká Martin Cozl, jednatel firmy, která franšízy nabízí pod značkou Daily Fresh Stores.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru