Někteří obchodníci považují informaci o počtu návštěvníků na jejich prodejní ploše za okrajovou a bezcennou záležitost, případně k získávání této informace využívají nevěrohodné nebo nepřesné nástroje.

Neznalost moderních a efektivních metod řízení obchodních procesů se odráží v nižší konkurenceschopnosti těchto společností a může ohrožovat i jejich vlastní existenci. Cílem tohoto příspěvku je na tyto nedostatky v přístupu řídicích pracovníků zodpovědných za obchodní strategii a řízení poukázat a nastínit cesty vedoucí k jejich nápravě.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se