Stačí základ?

Základní asistence

Většina prodejců automobilů k vozu už nabízí i vlastní asistenční službu. Ta zpravidla pokrývá jen mobilitu. To znamená, že pomůže pouze při poruchách vozidla.

Komerční asistence

Placené asistenční služby pokrývají i další problémy spojené s nepojízdným vozem nebo nehodou. Řeší i vandalismus nebo zajistí ubytování a náhradní dopravu zpět domů.

Asistenci můžete dostat při koupi nového vozu od prodejce či od leasingové společnosti. V řadě případů jde ale pouze o základní pomoc nebo jen o slevy na asistenci. Proto se vyplatí zamyslet nad potřebami a způsobem provozu svého vozového parku.

Vzhledem ke konkurenčnímu boji mezi pojišťovnami jich většina nabízí k základnímu pojištění balíček asistenčních služeb. Některé firmy spoléhají samy na sebe, jiné mají smlouvu s renomovanými asistenčními službami.

Roční poplatek okolo dvou tisíc korun za kartičku špičkové asistenční služby by se totiž mohl vyplatit.

"Dobrou asistenční službu určuje rychlá reakční doba, počet smluvních partnerů (pro odtah nebo servis - pozn. redakce) a také to, jak široký záběr mají i na území celé Evropy. Při jednání s klientem by měla hrát určitou roli také správná štábní kultura," říká Stanislav Zelenka, prezident České asociace fleet managementu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se